ONSDAG 16/3

Hej! 
Precis som igår har jag haft en så himla härlig och bra dag idag. Dagens skola bestod mestadels av matlagning då det var några av mina klasskompisars tur att ha matlagningskurs idag. Jag, Evelina och Sara fick i uppgift att göra vegetariska minihamburgare med egenbakt bröd och väldigt mycket annat gott blev också tillagat som vi sedan fick njuta av till lunch. När jag hade slutat vid två-tiden mötte jag upp min saknade syster som äntligen kommit till Göteborg och vi strosade runt på stan en stund. Sen köpte vi med oss lite fikabröd, åkte hem till mig och satt på balkongen tillsammans med Pontus för att fika och bara prata i flera timmar. Även kvällsmaten hann vi äta på vår älskade balkong innan Felicia åkte hem igen. När hon gick kom istället Oliver och Julia till oss för att titta på fotboll. Så ett mycket bättre avslut på denna fina dag än såhär hade jag nog inte kunnat få! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0