PÅSKHELGEN

Hejsan!
En helt underbar helg i Skåne har precis börjat lida mot sitt slut och jag sitter nu på tåget hem igen. Pontus och hans familj stannar tills imorgon men eftersom min bror fyller 25 åker jag hem till mina föräldrar idag för att fira honom. 

fredags när vi kom fram storhandlade vi inför helgen innan vi gjorde iordning en jättegod middag och bara myste framför teven hela kvällen. 
I lördags var vi på Ikea, Väla och till sist på ett supermysigt ställe med massor fin inredning. Där njöt vi även av årets första utelunch i solen. Under kvällen kom familjen Lindberg till oss på påskfirande. Vi åt massor god mat, efterrätt, godis och spelade spel. En väldigt lyckad och fin påskafton! 
Idag har vi sovit ut länge och sen börjat dagen med en riktig påskbrunch. Nu sitter jag som sagt på tåget och hela resan kommer ta ungefär 3,5 timmar, men då har jag tid att plugga en stund. 
Hoppas ni har haft en lika bra påskhelg som jag har haft! Puss❤️

Bilder från gårdagens lunch i solen: 
Gårkvällens efterrätt som jag stod för. Kinderägg fyllda med vit chokladmousse och en klick lemoncurd på toppen!
Dagens goda påskbrunch:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0