TISDAG 15/3

Godkväll!
Idag vaknade jag upp till solsken och har haft en helt underbar dag. Jag hade en kort skoldag 10-12 och när jag hade slutat mötte jag upp Pontus. Vi lyxade till det med lunch i Saluhallen idag och strosade sen runt på stan för lite shopping. Efter en båttur hem till Lindholmen igen satte vi oss ute på balkongen för en kopp kaffe och lite fika. Ikväll har jag träffat Sofia för en långpromenad i kvällssolen och sen gick vi hem till henne och bakade scones. Även Sofia nr. 2 kom och myste med oss och efter flera timmar av prat har jag precis kommit hem och krupit upp hos Pontus i soffan. Jag måste dock hoppa i säng om en liten stund för imorgon ringer klockan tidigt! Puss❤️

Dagens magiskt goda lunch bestående av panerad vittling, potatis och remouladsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0