TISDAG 22/3

Hejsan!
Idag har jag varit ledig men har haft fullt upp ändå. Jag vaknade klockan åtta och gick upp, åt frukost och pluggade lite grann innan Emilia kom till mig. Vi pluggade på vår labbrapport och åt lunch ihop innan jag hade ett frisörbesök inplanerat vid 14-tiden. Jag skulle äntligen bli av med min enorma utväxt som mer börjat likna en ombre, och efter tre timmar i frisörstolen åkte jag hem lite ljusare och fräschare. Tråkigt nog blev det faktiskt inte alls så ljust som jag hade hoppats på, men det är i alla fall bra mycket fräschare än vad det var innan. 
Ikväll har jag bara haft en skön hemmakväll tillsammans med Pontus. Vi har ätit god kvällsmat och tittat på lite missade program vi följer. Efter att "mästarnas mästare" är slut ska jag göra mig iordning för natten och hoppa i säng, för imorgon blir det tidig uppstigning! Godnatt❤️

Håret ser inte det minsta blont ut på bilden, så får faktiskt säga att det är ljusare i verkligheten. Men oavsett vad så är i alla fall min långa och hemska utväxt borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0