TORSDAG 17/3

Hej!
Precis som igår så har denna skoldag mestadels bestått av matlagning, då ytterligare en grupp från min klass hade matlagningskurs. Idag stod kött på menyn och jag fick tillsammans med Sandra i uppgift att laga högrev med tryckkokare. Spännande att testa något nytt och det blev dessutom väldigt gott!
Jag slutade klockan två och åkte då hem, la mig i soffan och småpluggade lite. Ikväll har jag varit på gymmet för ett skönt Body Balanse-pass och sen åkte jag hem och lagade linssoppa till kvällsmat. Vi ligger nu proppmätta i soffan och ska faktiskt snart krypa ner i sängen. Har längtat efter vår älskade säng enda sen klockan ringde imorses!
Puss och godnatt❤️

Sista bilden är på rätten som jag och Sandra tillagade, högrev och rotfrukter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0