TORSDAG 24/3

Hej!
Idag har jag haft en skön ledig dag och fått mycket bra saker gjorda. Efter en välbehövlig sovmorgon hade jag och Pontus en riktig mysmorgon med långfrukost i soffan framför ett avsnitt av Maria Wern. Under dagen har jag legat nerbäddad ute på balkongen och pluggat i flera timmar varvat med tvätt. Jag och Pontus orkade inte laga någon lunch så vi gick till en lunchrestaurang nära vår lägenhet och unnade oss mat där idag. Jag har också hunnit städa lägenheten innan jag satte på mig morgonrocken och kröp ner i soffan. Jag tittar just nu på fotboll, Sverige-Turkiet, och väntar på att Pontus ska komma hem från sin träning. Då ska vi äta kvällsmat och mysa innan det blir tidig läggdags för mig ikväll. Har sån himla huvudvärk och känner mig inte helt kry i kroppen, så jag hoppas jag kan sova bort det till imorgon. Jag vill inte bli sjuk nu när vi ska spendera helgen i Skåne och har massor mysigt framför mig! Puss❤️

Bilder från vårt morgonmys och från mitt balkong-plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0