TORSDAG 31/3

Godkväll!
Bloggen har lyst med sin frånvaro denna vecka men jag har faktiskt inte haft något som helst kul att skriva. Det har varit plugg- och sjukstuga här hemma då både jag och Pontus har åkt på feber och halsont och dessutom har tenta imorgon. Så dagarna har varit slappa och mest bestått av plugg och mys helt enkelt!
Nu är det torsdagkväll, vi har spenderat dagen med näsan i böckerna och sitter nu välförtjänt ute på balkongen och myser efter vår goda scones-kvällsmat. När bilderna nedan togs var solen fortfarande framme men nu är det mörkt, vår solcellsbelysning har tänts, värmeljusen lyser och Håkan Hellström sjunger ur högtalarna. Det är svårt att sätta ord på mysfaktorn just nu, men jag kan helt enkelt inte beskriva hur mycket jag älskar vår balkong så här års! 

Nu ska jag läsa igenom några rader innan det blir tidig läggdags ikväll. Puss!❤️


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, så mysigt det blev! ❤️👌🏼👏🏼

2016-04-01 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0