FREDAG 14/5

Godkväll!
Jag har precis krupit ner i sängen efter en supertrevlig och mysig fredagskväll. Idag har jag börjat en ny kurs, den allra sista kursen innan det är sommarlov och den verkar dessutom jätteintressant. När jag kom hem från skolan vid tretiden kände jag mig inte alls kry i kroppen och hade världens magknip. Så det planerade träningspasset jag skulle gå på slutade istället med en timma sömn, alvedon och en lång dusch. Det gjorde mig lite piggare och gladare till kvällen då vi har ätit middag på Pinchos tillsammans med två kompisar till Pontus och deras flickvänner. Inte nog med det väldigt trevliga sällskapet så var det faktiskt allra första gången jag åt på Pinchos och jag blev väldigt positivt överraskad, så kvällen får toppbetyg. Nu är det dax att sova så jag är redo för en lång jobbeftermiddag och kväll! Godnatt❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0