FREDAG 6/5

Godkväll!
Vilken härlig dag jag har haft idag. Jag var uppe klockan sju imorses för en liten stunds plugg innan jag åkte hem till Sofia. Hela dagen har jag, Sofia och Emilia varvat grupparbete-plugg med fika i solen. Vid tretiden var jag på ett besök hos Bloddroppen för att ta prover för att se om jag får ge blod, vilket visade sig att jag fick. Så om fem veckor ska jag för första gången ge blod! Efter det träffade jag Sofia och Emilia igen för att äta en glass i solen innan jag handlade och åkte hem. Väl hemma tog jag på mig träningskläderna för en jobbig men härlig löprunda i kvällssolen.
Ikväll har jag haft en så himla skön kväll och för första gången på så himla länge haft egentid. Jag gjorde knäckepizza till middag som jag åt ute på balkongen och sen satt jag faktiskt och pluggade i nästan två timmar. Hur tråkigt det än låter en fredagskväll så var det faktiskt riktigt skönt och mysigt! 
Klockan tio kom Pontus hem från sin match så då fick jag dessutom avsluta kvällen med lite fredagsmys med min kärlek. Nu har vi krupit ner i sängen och det är dax att sova! Godnatt❤️

En liten hög med blandade bilder från dagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0