LÖRDAG 28/5

Godkväll!
Som vanligt när jag skriver här har jag precis krupit ner i sängen och ska snart sova. Det brukar ofta bli ett litet blogginlägg som avslutar dagen!
Idag har jag haft en så skön dag och mysig kväll. Jag och Pontus sov ut länge och åt en riktig långfrukost i soffan samtidigt som vi tittade på ett avsnitt av vår serie "The killing". Vi kom inte upp från soffan förens 13-tiden då vi gav oss ut på en långpromenad samtidigt som vi handlade påvägen. Under eftermiddagen försökte jag få lite tentaplugg gjort vilket inte gick så jättebra, jag vet inte vart min motivation har tagit vägen, det känns som jag redan har gått på sommarlov! 
Ikväll har vi haft en mysig kväll tillsammans med Olivier och Julia och eftersom det är hamburgarens dag idag valde vi att fira det med en riktig hamburgekväll. Efter över två timmar i köket hade vi bland annat gjort grillade hemmagjorda högrevsburgare, friterat våra egna sötpotatispommes och gjort en tryffelmajonäs. Det blev verkligen helt magiskt gott! Till efterrätt blev det chokladmilkshake som vi avnjöt till kvällens finalmatch i Champions League. Nu ligger jag som sagt nerbäddad i sängen med lite för mätt mage men väldigt nöjd och glad. Jag älskar härliga matkvällar när man kämpat och stått länge i köket och jag älskar dessutom att umgås med min lilla extrafamilj - Pontus, Oliver och Julia!
Nu är det dax att släcka lampan och sova. Godnatt❤️

Ett gäng bilder på vår fantastiska middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0