LÖRDAG 7/5

Hejsan!
Bilderna nedan beskriver min dag hittills ganska så bra. Vädret är ju helt fantastiskt idag och det känns verkligen som att det är sommar. Så efter en god lördagsfrukost på balkongen packade jag och Pontus ihop en liten matsäck och gick ner till hamnen. Vi har legat och solat, ätit pastasallad och jag har förhört Pontus till hans tenta i ett par timmar innan vattenflaskorna tog slut och jag började få värmeslag. Nu har vi njutit av lite glass och kaffe och snart ska jag hoppa in i duschen. Ikväll väntar en förhoppningsvis helt underbar kväll då vi ska vara ett gäng hemma hos Sofia för att grilla och dricka rosé. Det är ju verkligen en helt perfekt kväll för det så jag ser fram emot det så himla mycket! 
Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0