MÅNDAG 16/5

Hej!
Äntligen ligger jag nerbäddad i soffan efter tredje och sista jobbkvällen. Även om jag tycker om mitt jobb väldigt mycket så kan det ibland vara väldigt krävande och efter denna helg är jag heeelt slut, så det känns skönt att jobbhelgen är över!
Idag har jag haft en kort skoldag 10-12 och när jag kom hem gav jag mig ut på en löprunda innan lunch. Mitt under löprundan snubblade jag och föll rätt fram och skrapade upp både knän och händer. Men bortsett från den svidande smärtan var det ett väldigt skönt och bra träningspass! 
I eftermiddag och kväll har jag som sagt jobbat och nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på Biggest Loser. 
Imorgon har jag en fullspäckad dag framför mig så efter detta ska jag krypa ner i sängen och sova! Godnatt❤️

Har ju glömt visa bild på min fina skål som jag lovat er, så här är den:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det inte gjorde allt för ont i händer och knän! :/
Du får trösta dig med att du har ett jättefint fat! ;*

Svar: Det gjorde inte så ont när det hände men väldigt ont nu i efterhand.. :(
Jaa det underlättar smärtan lite minsann! :D
mkihlstrand.blogg.se

2016-05-16 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0