MÅNDAG 2/5

Godkväll!
En ny fullspäckad vecka har precis börjat och jag har startat den med en heldag med tenta-plugg. Jag har spenderat min pluggdag tillsammans med Sofia och Sofia så dagen har faktiskt inte varit så dum ändå! Efter alla timmar med näsan i böckerna och framför datorn gav jag mig ut på en löprunda, första löprundan på aaalldeles för länge. Det var väldigt tungt och jobbigt men ändå så himla härligt. Efter ytterligare någon timmes läsande har jag bakat bröd som jag och Pontus har ätit till kvällsmat. Klockan är inte ens halv tio, men jag tänkte faktiskt snart krypa ner i sängen. Imorgon är sista dagen att hinna läsa innan tentan men eftersom Pontus fyller år och vi båda är "lediga" så kommer jag nog spendera mer tid med honom än att plugga. Så jag ska försöka gå upp tidigt och hinna plugga lite innan Pontus vaknar. Det gäller att ta vara på varenda liten minut av dagen!
Godnatt❤️

Lyckades hitta en gammal bild på mig, Sofia och Sofia som passar perfekt idag när jag inte har några nyare bilder att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0