MÅNDAG 30/5

Godkväll!
Idag har det varit strålande sol, klarblå himmel och rena sommarvärmen och jag har suttit instäng i lägenheten hela dagen. Det var först vid klockan fem då jag för första gången gick ut som jag faktiskt insåg hur varmt och härligt det var. Men då jag har missat denna härliga dag så har jag fått desto mer plugg gjort. Efter många timmars läsande var det riktigt skönt att sätta på sig träningskläderna och gå till gymmet för att svettas lite. Idag testade jag på Bodypump för första gången på kanske två år. Sist jag körde det tyckte jag inte alls om det, men Cissi övertygade mig om att jag borde testa igen och det är jag glad för, för jäklar vilket bra pass det var! Jag var så slut när jag kom hem att mina armar fullständigt skakade när jag skulle schamponera håret. 
Ikväll kom Sofia till mig och överraskade med världens godaste kvällsmat. Hon gjorde helt magiskt goda krispiga mackor toppade med majonäs, sallad, tomat, stekt halloumi, avokado, jordgubbar och citronpeppar som satt så himla fint efter träningen. Vi avnjöt den goda måltiden ute på balkongen i den varma kvällssolen innan vi gick in och tittade på Biggest Loser. Nu har Sofia precis åkt hem och jag har krupit ner i sängen. Pontus är på klassfest så jag får dessvärre somna själv, men det är ju alltid lika mysigt att vakna av att han kryper ner bredvid inatt. 
Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0