MÅNDAG 9/5

Godkväll!
Min klocka ringer om mindre än sju timmar så jag måste snart släcka lampan, men jag tänkte bara kika in en liten snabbis här. 
Idag har jag haft en strålande dag och fått mycket gjort. Jag träffade Sofia och Emilia på Condeco vid tiotiden imorses för en kaffe och en stunds grupparbeteplugg. När jag kom hem lagade jag lunch som idag blev vegetarisk köttfärsås gjord på cornfärs. Efter lunchen skrev jag på min rapport en dryg timma innan jag snörade på mig löparskorna och gav mig ut på en runda. Efter ytterligare en stunds plugg slog jag ihop skolböckerna och gick tillsammans med Pontus hem till Oliver och Julia. Ikväll har vi nämligen varit på en sjukt magisk och bra konsert med inga mindre än Mumford and Sons. Det var mycket gåshud under kvällen! 
Nu är klockan alldeles för mycket och jag måste verkligen sova, för imorgon klockan åtta väntar en redovisning i skolan. Godnatt❤️

Två halvtaskiga bilder från ikväll: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0