ONSDAG 18/5

Godkväll!
Idag har jag som jag nämnde redan igår haft en hel dag av utbildning på jobbet. Det var en riktigt givande dag och dessutom väldigt trevligt att träffa flera andra assistenter. När jag kom hem vid halv fem-tiden var jag så himla trött och ville helst bara lägga mig i soffan resten av kvällen. Men jag lyckades ändå ta mig till gymmet och efter en timmes Body Combat kändes det så himla skönt och bra. 
Ikväll har jag lite egentid här hemma då Pontus har fotbolls-kväll med några kompisar. Så efter dusch och kvällsmat har jag bäddat ner mig i soffan med en kopp te framför gamla avsnitt av solsidan som går på teven ikväll. 
Hoppas ni har haft en bra dag och glöm inte att vi redan är halvvägs fram till helgen! Puss❤️

En bild på kvällens mys och en på mina mindre vackra knän efter den lilla olyckan som skedde i måndags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0