ONSDAG 25/5

Godkväll!
Vilken härlig dag jag har haft idag. Jag gick i skolan 09.30-14.45 och hade mina allra sista föreläsningar för denna termin! Vi har ju dock ett seminarium och en tenta kvar innan sommarlovet men det kändes ändå lite speciellt att vi hade avklarat vår sista föreläsning när klockan slog 14.45. Detta ville vi självklart fira så efter skolan gick vi till vårt favoritställe da Matteo för en mysig fika. När jag kom hem hann jag bara vara hemma en kort stund innan jag vände och åkte in till stan igen. Ikväll har jag nämligen träffat ett gäng gamla vänner jag inte träffat på så himla länge, för quiz, vin och spelkväll! Efter en riktigt mysig och trevlig kväll har jag precis krupit ner i sängen för att sova. Imorgon väntar förmiddagsträning så nu måste jag samla på mig mycket sömn och ny energi! Godnatt❤️

Två bilder från vår fika. Var tråkigt nog inte det minsta flitig med kameran ikväll, så har bara dessa två att bjuda på från idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0