ONSDAG 4/5

Hej!
Idag har jag äntligen avklarat min tenta i Näringslära 2, och det är alltid en lika skön känsla!
Trots att det var helt fantastiskt väder ute valde jag att bara åka hem för att äta lunch och titta på serier efter tentan. Jag kände mig så himla värd att bara ligga i soffan och göra ingenting!
Klockan halv tre satte vi oss på tåget mot Skövde jag och Pontus, för att stanna där över natten hos Pontus familj. Vi har nämligen varit och tittat på Pontus lillebror Felix slutproduktion ikväll och det var så himla bra. När vi kom hem från det var vi vrålhungriga så vi har precis ätit hämtpizza och ligger nu och myser i soffan. Vilken härlig start på långhelgen! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0