SÖNDAG 1/5

Hejsan!
Jag och Pontus har precis krupit ner i soffan efter en superbra helg.
Igår satt jag och pluggade hela dagen innan vi tog tåget till Skövde vid 16-tiden. Vi åkte dit för att gå på 50-årsfest för Pontus morbror Jonas. Kvällen var fylld av härliga människor, god mat och dryck, frågesport, musikquiz och dans. Så himla lyckat och trevligt!
Idag har vi sovit ut och ätit en god brunch innan vi tog tåget hem till Göteborg igen. Jag träffade Sofia direkt när jag var framme och vi satte oss på Condeco för fika och plugg. 
Ikväll har jag och Pontus ätit ost och kex ute på balkongen och nu har vi precis flyttat oss in till soffan för att titta på "mästarnas mästare". Efter detta ska vi se vårat favoritprogram "Springfloden" och sen känner jag att jag behöver hoppa i säng, jag är så himla trött. Kommande vecka är full av plugg men också väldigt mycket roligt så jag ser fram emot den!
Puss❤️

Jag har tråkigt nog varit jättedålig med kameran denna helg. Så kan tyvärr bara bjuda på två från ikväll: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0