SÖNDAG 22/5

Hejsan!
Vilken fin dag och kväll vi hade igår. Efter hejande både vi sidan av fotbollsplanen och alla löpare samlades vi ett härligt gäng hemma hos oss för lite mingel innan vi åkte in till Dorsia för en drink innan middagen. Klockan nio hade vi bord på The Barn, och jag kan återigen efter att ha ätit där fastställa att det är Göteborgs absolut bästa hamburgare! Efter middagen gick vi till Avalon där vi avslutade med en Irish Coffee innan vi åkte hem trötta och väldigt nöjda. 

Idag har vi sovit ut och ätit en god frukost tillsammans innan Pontus föräldrar åkte hem vi tolv-tiden. Jag känner mig riktigt trött och seg så mestadels av denna dag kommer nog spenderas i soffan så att jag förhoppningvis får energi till ett Cardio Walking-pass på gymmet i eftermiddag. 
Jag har i alla fall haft en fantastiskt bra helg och eftersom den kommande veckan också ser ut att bli riktigt bra med mycket roligt planerat så känner jag inte minsta söndagsångest! Puss❤️

Ett gäng bilder från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0