SÖNDAG 8/5

Hej!
Gårkvällen blev riktigt lyckad och bjöd på gamla och nya vänner, grill, rosé, spel och en helt underbar sommarkväll. Jag ser så fram emot fler sånna kvällar framöver!
Idag vaknade jag så sent som klockan elva och fick dra upp Pontus ur sängen för att sen njuta av en god frukost på balkongen. Under dagen har jag och Sofia ätit glass och lapat sol i några timmar innan jag gick och köpte en efterlängtad skål jag suktat efter så länge. Och DÄR vände denna fina dag och blev raka motsatsen. För när jag köpt den fina skålen för 650 kr TAPPAR jag den i marken påvägen hem. Det kändes precis som att slänga 650 kr i sjön och ilskan i min kropp går inte ens att beskriva. Men tack vare att jag har så underbara människor runt om mig (min mamma, Pontus mamma, Oliver, Julia och Sofia) som ville stötta min köpa-en-ny-skål-fond så kan jag nu få en ny skål igen!
Ikväll har jag bakat en helt magiskt god rabarberpaj, varit ute på en kvällspromenad med Pontus och sen har vi haft ost-och-kex-mys. Om en stund kommer faktiskt min mamma hit för att övernatta, eftersom hon har varit i Portugal över helgen och kommer hem så pass sent att det är onödigt för henne att åka hem när hon jobbar i Göteborg imorgonbitti.
Så nu ska jag bädda iordning och göra det mysigt tills hon kommer. Godnatt allihop!❤️

Två bilder från igårkväll och två från idag: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0