TISDAG 10/5

Hejsan!
Idag har jag avklarat en redovisning i skolan och har därmed en till redovisning, en rapportinlämning och en tenta kvar innan det är sommarlov!
Jag slutade klockan tolv och gick då och köpte en ny likadan skål som jag tidigare i veckan tappade i marken. Jag höll så hårt i den hela vägen hem och nu är jag sååå glad att den äntligen är min! Jag glömde ta bild på den men imorgon ska jag självklart visa er.
När jag kom hem åt jag lunch och satte mig sen och pluggade i några timmar. Ikväll har jag varit på gymmet för 20 minuter löpning följt av ett CXworx-pass tillsammans med Julia. Nu ligger jag nerbäddad bredvid Pontus i sängen och tittar på kvällens Biggest loser-avsnitt innan sovdags. Godnatt!❤️

En bild från i lördags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0