TISDAG 17/5

Hej!
Idag har jag känt mig så glad och peppad på livet. En härlig vecka väntar och jag ser så fram emot helgen vilket gör det lite lättare att ta sig igenom veckans alla föreläsningar och träningspass!
Idag har jag varit i skolan 10-15 och när jag slutat gick jag på stan en stund med Cissi och Klara innan vi gick till gymmet för en timmes Body Attack. Efter en tid med väldigt mycket plugg där träningen tyvärr har fått lida så kändes det så otroligt skönt att få svettas och ta ut sig! Ikväll har jag lagat mat och duschat och nu ligger jag nerbäddad i soffan framför favoritprogrammet Biggest Loser. Efter detta ska jag hoppa i säng för imorgon ringer klockan tidigt då en heldag med utbildning på jobbet väntar. Puss!❤️

En glad Maya, ungefär såhär har jag känt mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0