TISDAG 24/5

Hejsan!
Vilken värme vi har haft idag, tyvärr mer åt det kvava hållet med åska i luften vilket har resulterat i rejäl huvudvärk för min del. Efter en skoldag 10-15 var det skönt att hinna hem för lite vila och mellanmål innan jag vände och åkte till gymmet. Jag och Cissi körde vårt älskade Body Attack-pass idag och eftersom ventilationen inte fungerade var det som en bastu i pass-salen. Speglarna immade igen, huvudet kokade och svetten bokstavligt talat sprutade. Det var med andra ord inget skönt pass men det var ändå sååå härligt och känslan efteråt var underbar. 
Jag och Pontus ligger nu nerbäddade i soffan och tittar på Biggest Loser efter kvällsmaten. Ungefär så våra kvällar brukar se ut och precis så som jag älskar att avsluta en dag! Puss❤️

Två bilder från dagens svettiga pass:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0