TISDAG 3/5

Hejsan!
Dagen innan en tenta brukar mestadels bestå av hetsplugg och ångest men denna dag har varit helt annorlunda, väldigt mycket bättre och mysigare!
Jag var dock uppe redan klockan sex imorses för att hinna plugga några timmar innan jag väckte Pontus med presenter och sång vid halv nio, för idag fyller han som tidigare nämnt år! Vi har haft en så himla mysig dag med extra god långfrukost imorses och sen åkte vi in till stan. Vi strosade omkring i olika butiker, småshoppade lite och tog en fika/lunch. 
Ikväll har Pontus varit på fotbollsträning så då passade jag på att plugga en stund till. Trots att jag känner mig oförberedd och osäker på allt till morgondagens tenta så var det så skönt att stänga ihop böckerna och bara släppa allt senare ikväll, nu får det gå som det går!
När Pontus kom hem kom även Oliver och Julia till oss och vi har gjort tacos till middag. Vi sitter nu och tittar på fotboll som många andra kvällar, men snart måste jag faktiskt hoppa i säng.
Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0