TORSDAG 12/5

Hejsan!
Idag avklarades sista redovisningen i skolan och när jag kom hem skickade jag in min rapport. DEN känslan, den går knappt att beskriva! 
Påvägen hem hoppade Pontus överraskande in på bussen och hade dessutom köpt blommor till mig, vilket såklart gjorde mig ännu gladare. 
Efter lunch tog vi oss i kragen och satte igång ett riktigt storstäd här hemma, så nu är hela lägenheten skinande ren och fräsch. Efter det gav vi oss ut på en långpromenad i solen och gick förbi affären för att handla påvägen hem.
Ikväll har vi firat att Pontus har avklarat en tenta denna vecka och jag har skickat in min rapport, med grill i kvällssolen. Nu sitter vi mätta och belåtna och bara njuter av den fina kvällen innan vi tänkte förflytta oss till soffan för att titta på en film.
Efter en lång period med en ständig liten stress i kroppen känns det så otroligt skönt att kunna vara helt fri en kväll. Det gäller att njuta av dessa tillfällen för imorgon börjar en ny kurs! 
Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0