TORSDAG 19/5

Godkväll!
Idag har jag haft lite av en pysseldag då jag har varit ledig från skolan. Jag har pluggat en stund, varit och storhandlat tillsammans med Pontus, bakat en rulltårta och en omgång bröd som jag ska bjuda helgens gäster på och ikväll har jag varit på gymmet och kört en timmes Body Attack. Efter träningen (som jag tog ut mig fullständigt på, vi snackar spy halvvägs upp i halsen) var jag helt slut i både kropp och knopp och har därför mestadels legat raklång i soffan. Pontus har precis nattat mig (haha ja, han brukar faktiskt sitta vid min sängkant och klappa mig en stund, när han själv vill sitta uppe en stund till) och jag ska snart släcka lampan och sova. Efter en fullspäckad vecka fylld av skola, jobbutbildning och träning känner jag mig så himla redo för helg och allt fint den har att erbjuda! Godnatt❤️

Jag minns inte om jag har visat receptet på mitt bröd jag brukar göra tidigare, men här kommer det isåfall igen. Det är enligt mig bland det godaste brödet jag har ätit och det är dessutom så himla enkelt att göra!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu längtar jag extra mycket! <3

Svar: Hihi jaa det hoppas jag! :*
mkihlstrand.blogg.se

2016-05-20 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0