TORSDAG 26/5

Godkväll!
Idag har jag varit ledig från skolan, eller haft självstudiedag som det så fint heter. Jag har dock bara ägnat endast 30 minuter åt studier denna dag så jag får så snällt ta igen det de kommande dagarna då terminens sista tenta väntar nästa vecka. Klockan elva träffade jag Cissi på gymmet för ett så himla svettigt och grymt bra pass bestående av 50 minuter intervallbaserad powerwalk följt av ett 45 minuter rygg-pass. Väl hemma hann jag mest duscha, äta lunch och som sagt plugga i cirkus 30 minuter innan jag och Pontus gick och storhandlade. Strax där efter kom Oliver och Julia till oss för grill och rosé innan vi åkte till Liseberg där Miriam Bryant uppträdde. Vädret var perfekt, Miriams röst gav mig råshud flertal gånger och Liseberg var fullt av folk. Vi hade en superfin kväll helt enkelt! 
Nu ska det bli skönt att krypa ner och sova. Imorgon väntar ett seminarie i skolan innan jag går på helg! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0