TORSDAG 5/5

Godkväll!
Jag har precis krupit ner i sängen, heeelt slut i hela kroppen. Jag har haft fullt upp idag så det känns så himla skönt att få gå och lägga sig sådär utmattad men ändå nöjd och glad. 
Efter en mysig frukost med Morgan och Sofia imorses åkte jag hem till min saknade syster för en kopp kaffe innan mitt tåg gick. Direkt när jag var framme i Göteborg åkte jag raka vägen till jobbet där jag har spenderat hela eftermiddagen och kvällen. Jag har haft en superbra jobbdag och har till och med hunnit njuta av solen när vi var ute på promenad jag och lillkillen. Då går det minsann inte att klaga på sitt jobb!
Pontus stannade i Skövde en stund längre än mig så han kommer hem om någon timme, men jag tänkte ändå släcka lampan och sova nu! Godnatt❤️

En gammal bild på mig och min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0