FREDAG 4/11

Godkväll!
Vilken härlig fredag jag har haft idag.
Jag började min dag tidigt då jag gick upp redan klockan sex imorses. Jag tog en lång och varm dusch för att vakna till innan jag satte mig för att plugga ett par timmar. Vid tio-tiden kom min mamma och syster och hämtade mig och då åkte vi till Ikea för att köpa saker till Felicias nya lägenhet. Efter flera timmar där följt av lite småfix i hennes lägenhet åkte vi hem till mig och Pontus för att laga middag. Vi hade egentligen tänkt gå på Liseberg ikväll men eftersom vädret var så tråkigt så valde vi att stanna hemma istället. Men vi har haft det minst lika mysigt ändå med fredagstacos, rödvin, choklad och idol.

Nu känns det i kroppen att jag var uppe tidigt imorses för nu somnar jag vilken sekund som helst. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0