ONSDAG 2/11 - TORSDAG 3/11

Hej!
Igår hann jag aldrig titta in här. Jag hade fullt upp med att gå i skolan, plugga och spendera kvällen tillsammans med några av mina fina klasskompisar. Det som bara var tänkt att bli något glas slutade med att vi gick från den ena baren till den andra och hade en så otroligt rolig och trevlig kväll. Spontan och väldigt lyckad!

Inatt hann jag inte få så många timmar sömn då det var dax för skola klockan nio. Men det var det ändå värt för en lyckad kväll. Vi hade dessutom en kort skoldag och när klockan slog 13.00 gick jag på helg!

I eftermiddag har jag försökt plugga men jag har känt mig så himla omotiverad och deppig. Allt känns bara rörigt och livet känns i allmänhet bara väldigt stressigt. Så när Pontus kom hem valde jag att bara tänka bort allt som heter skola (är ju expert på att skjuta fram problemen till senare) och bara mysa med honom. Är det någon som får mig på bättre tankar och humör när livet känns tungt så är det min Pontus. Så vi har haft en underbar kväll och bara myst med nutellabollar och serietittande.

Nu ska jag snart sova trots att klockan inte är mer än strax efter halv tio. Men imorgon måste jag gå upp tidigt för jag ska spendera dagen på Ikea och hjälpa min syster att flytta, så då måste jag se till att få lite plugg gjort innan det. Godnatt!❤️

En ynka bild från igår:

Och en från ikväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0