TISDAG 1/11

Godkväll!
Efter tre dagar/kvällar av jobb var det skönt med tisdag och en kväll jag kunde göra vad jag ville. Klockan är just nu inte mer än 21.30 men jag ligger nerbäddad i sängen och tänkte snart sova, för jag är heeelt slut efter denna långa men ändå väldigt härliga dag.

Jag hade först föreläsningar 08.30-12.30 och efter lunchen satt jag och Julia och pluggade på ett grupparbete i ett par timmar.

Under eftermiddagen åkte jag hem till min saknade Sofia för att äta mellanmål och ta igen prat innan vi satte på oss löparkläderna. Efter mycket tjat fick Sofia äntligen med mig på Göteborgs Running Club. Det var en timma av intervaller, teknikövningar, styrka och ännu mer intervaller och det var bara så hemskt jäkla jobbigt rent ut sagt. Min kondition är verkligen inte vad den har varit så det var nästan med lite blodsmak jag åkte hem därifrån. Men samtidigt som jag kände mig totalt kass fick jag ändå en liten kick och kände hur mycket jag ändå behövde detta, jag SKA få tillbaka min kondition!

Ikväll har jag bara ätit, duschat och nu krupit ner i sängen. Jag orkade verkligen inte sitta uppe så jag unnar mig några extra timmar sömn inatt. Godnatt allihop!❤️

Har som vanligt inga nya bilder så då får en på mig pryda bloggen, då jag var lite piggare och fräschare än nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0