TISDAG 8/11

Hej!
Igår började en ny vecka med en hel del plugg framför mig då jag snart har tenta.
Jag hann dock inte plugga det minsta igår eftersom jag var i skolan 08.30-16.00 och sen jobbade 16.15-20.15.

Idag har jag haft en desto bättre pluggdag. Jag började inte skolan förens 10.30 men jag var ändå uppe 06.00 för att få gjort några timmar plugg innan skolan. När jag slutat åkte jag och Pontus hem till Felicia och hennes nya lägenhet. Senast jag såg den var det bara rent kaos med saker överallt, men nu var allt i stort sett klart och det var SÅ FINT. Tänk vad man kan göra med endast 19 kvadrat!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan tillsammans med Pontus och tittar på världens bästa serie, Dicte.
Efter detta ska jag hoppa i säng, för imorgon väntar en lång dag i skolan följt av tentaplugg! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0