FREDAG 14/10

Hej!
Idag har jag haft en helt underbar dag. Jag avklarade tentan med en riktigt skön känsla i kroppen, för det gick faktiskt jättebra! Efteråt firade vi ett stort gäng med den obligatoriska tentafikan innan vi allihop åkte vidare till Kvibergs beachcenter för att äta en magiskt god lunch och spela beachvolleyboll. För bara 60 ynka kronor var fick vi en jättefin lunch och tillgång till hur många planer vi ville i ett par timmar, det är ju härligt att vara student ibland! När jag kom hem var jag helt slut, både i hjärna och kropp, men Pontus fick ändå med mig ut på en promenad. Vi har nämligen börjat med något som heter Geocatching vilket innebär att man ungefär som i orientering, går ut och letar efter gömda föremål. Koordinater och ledtrådar visas i en app och sen är det bara att ge sig ut och leta. Riktigt kul och dessutom härligt att förena nytta med nöje genom att både få motion samtidigt som man har ett litet mål med promenaden.
Ikväll har vi haft en så himla mysig fredagskväll bara jag och Pontus. Vi har ätit vår favoriträtt kräftstjärtspasta till middag och till efterrätt njöt vi av frukt och nutelladipp samtidigt som vi självklart inte missade kvällens fredagsfinal av idol.
Nu har vi äntligen krupit ner i sängen som jag har längtat efter hela dagen. Godnatt!❤️

Dagens goda lunch och beachvolleyboll med klassen:

Kvällens fredagsgottis --> vispa 1 dl grädde lite lagom tjock i en skål. Vispa sedan 1 dl nutella med 1 dl Philadelphia i en annan skål. Vispa sedan ihop allt detta tillsammans och KLART så har ni en magiskt god fruktdipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0