FREDAG 21/10

Hejsan!
Jag sitter just nu på bussen påväg till Skåne tillsammans med Pontus så jag tänkte jag kunde passa på att skriva några rader här.

Idag har jag haft självstudiedag men dagen har faktiskt inte bestått av alls mycket studier direkt. Men för tillfället, och för ovanlighetens skull, har vi faktiskt inte så stressigt med något plugg vilket känns helt underbart. Men jag var uppe klockan sju för att tvätta och mellan varven då jag har sprungit till tvättstugan har jag även duschat, packat, pluggat lite grann och ätit lunch innan jag och Pontus åkte in till centralen. Vi gick förbi 4gott påvägen för att köpa varsin godispåse som färdkost och sen har vi suttit och tittat på serier här på bussen (haha okej, vi har faktiskt tittat på bonde söker fru, men det vill man ju inte riktigt erkänna).

Om drygt en timma är vi framme i Helsingborg där Pontus familj ska hämta upp oss. Vi ska som sagt spendera helgen i deras sommarhus och även tillsammans med Oliver och hans familj som bor där. Så vi blir ett stort gäng som ska umgås hela helgen och göra flera roliga aktiviteter. Det ska bli så mysigt och kul!

Ha en fin helg allihop. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0