FREDAG 28/10

Godkväll!
Det var så härligt att få spendera lite tid ute på landet hemma hos mina saknade föräldrar. Helst hade jag stannat där hela helgen men eftersom jag har en jobbhelg framför mig var jag tyvärr tvungen att åka hem till Göteborg igen redan idag. Vi åkte dock inte förens 15.30 så innan det tog jag vara på lugnet och satt och pluggade en liten stund med utsikt över åkrarna.

Ikväll har jag haft världens mysigaste kväll tillsammans med mina två fina vänner Julia och Sara. Vi åt hemmagjorda minipizzor, drack rödvin, pratade i timmar, åt nutellabollar och tittade på den mysiga filmen "Ego". Det är inte klokt vad glad jag är att jag träffat dessa tjejer!

Nu har jag krupit ner tillsammans med Pontus och det är dax att sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0