FREDAG 7/10

Hejsan!
Äntligen är det fredag och jag gick faktiskt på "helg" redan igår. Jag hade nämligen självstudier idag och det är precis vad jag har gjort under dagen. Jag hade dock en sån där dag då det har varit svårt att hitta fokus och motivation. Men efter några timmar förmiddagsplugg, lite paus för handling och sen några timmar plugg igen tillsammans med min klasskompis Louise så får jag ändå vara nöjd. Ikväll har jag haft en efterlängtad myskväll tillsammans med min kärlek. Vi har haft riktigt traditionellt fredagsmys med tacos, fredagsfinal i idol och massor godis.
Nu är det dags att hoppa ner i sängen. Imorgon väntar en dag fylld av plugg, en runda på stan med min syster och slutligen utgång tillsammans med mina gamla saknade vänner! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0