LÖRDAG 1/10

Godkväll!
Nu måste jag skriva snabbt, för mina ögonlock är tunga som bly just nu.
Idag tog jag en riktig sovmorgon för första gången på väldigt länge. Man kan ju tycka att jag ändå borde vakna tidigt med tanke på att jag har varit uppe med tuppen varje dag i flera veckor, men imorses vaknade jag halv elva. Men det var sååå skönt och välbehövligt att få vakna av sig själv utan ett alarm som ringer. Jag hann inte mycket mer än att äta en stor brunch innan jag åkte till jobbet. Jag har jobbat hos min lillkille 12.45-20.15 och dagen och kvällen gick faktiskt jättefort. När jag kom hem stod middagen på bordet som Pontus, Oliver och Julia hade gjort. Det blev en mysig tacokväll följt av godis och skräckfilm. Nu ska det bli helt underbart att få sova! Godnatt❤️

Inte en enda bild har jag tagit idag så här kommer en gammal:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0