LÖRDAG 15/10

Godkväll!
Imorses vaknade jag upp med den bästa känslan man kan ha, känslan av frihet. Friheten att inte ha ett enda krav eller måste på mig, att få spendera en hel dag och helg precis hur jag vill utan minsta lilla stress. Trots att jag tycker väldigt mycket om att plugga och att min utbildning känns jätterätt, så går det ju inte att förneka hur mycket jag också älskar att vara ledig och fri.
Idag vaknade jag upp av mig själv efter 10 välbehövliga timmar sömn. Efter långfrukost och mys framför Nyhetsmorgon spenderade jag dagen bredvid fotbollsplanen då Pontus spelade fotbollsmatch. Ikväll har jag haft riktig egentid, något som inte händer allt för ofta eller till och med nästan aldrig. Jag är ju så långt ifrån en ensamvarg man kan komma då jag trivs som allra bäst med människor omkring mig, men ikväll har det faktiskt varit så himla skönt med egentid. Jag har beställt hem mat, ätit godis och sett en helt fantastisk film. Har ni inte sett "Livet efter dig" så GÖR DET! Det var en av de finaste, sorgligaste, mysigaste, hemskaste och underbaraste filmer jag har sett och tårarna bara sprutade. Rekommenderar den verkligen starkt till alla!
Nu har jag krupit ner i sängen och är redo för att sova. Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så Pontus, som är ute och partajar, kommer hem och kryper ner hos mig snart. Godnatt!❤️

Började dagen här:

Och slutade på samma plats:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0