LÖRDAG 8/10 - SÖNDAG 9/10

Hej!
Vilken härlig helg jag har haft. Det känns ju alltid lite lättare att inta en ny pluggvecka när man har fått mycket positivt energi från helgen. Igår njöt jag av veckans första härliga sovmorgon och ägnade sen förmiddagen åt några timmar plugg. Efter lunch åkte jag in till stan för lite shopping tillsammans med min syster och när vi kom hem var det snart dax att svira om till finkläderna. Kvällen spenderades nämligen hemma hos David tillsammans med mina gamla saknade vänner för förfest följt av dans på Gretas. En väldigt lyckad kväll!
Idag har vi sovit alldeles för länge, gjort absolut ingen nytta och beställt hem pizza. En riktig slappesöndag har det varit helt enkelt. Egentligen hade jag ju behövt ägna några timmar åt plugg men idag har det varit omöjligt. Jag gav det ändå ett litet försök men det slutade med att jag somnade i en timma istället.
Men imorgon har jag självstudiedag så då får jag se till att ta igen allt! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0