MÅNDAG 17/10

Hejsan!
Vilken härlig kickstart jag har haft på veckan, en riktigt fullspäckad och bra dag! Jag har gått i skolan 08.30-14.30 och börjat en ny intressant kurs. Efter skolan åkte jag hem och pluggade en stund innan jag gick (sprang) till gymmet och körde ett indoor walking-pass tillsammans med Oliver och Julia. Jag får ju dock inte låta bli att berätta att jag först och främst trodde passet var en timma senare än vad det var så efter att Oliver och Julia undrade vart jag var fick jag slänga på mig träningskläderna och kuta iväg till gymmet. Mitt i all stress glömde jag dessutom mina träningsskor så jag fick köra passet barfota vilket både kändes lite pinsamt men framför allt obehagligt för fötterna. MEN, det var ändå ett härligt träningspass så jag är glad att jag inte struntade i det trots stressen!

Efter dusch och kvällsmat gick jag och Pontus över till Oliver och Julia för att spela spel. Nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen och måste verkligen sova, för om mindre än åtta timmar ringer alarmet och ni vet ju hur noga jag egentligen är med mina åtta timmars sömn. Godnatt❤️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygglurk

2016-10-18 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0