MÅNDAG 24/10

Hejsan!
Jag har haft en bra och fullspäckad start på veckan. Jag har gått i skolan 08.30-14.30, åkt hem och lagat en vegetarisk lasagne till kommande matlådeluncher och sen varit på gymmet för en timmas Bodypump tillsammans med Oliver och Julia. Nu ligger jag nerbäddad i soffan bredvid min Pontus och måndagsmyser. Imorgon börjar jag inte förens 10.30 så ikväll behöver jag inte stressa i säng! Puss❤️

Eftersom jag inte har några nya bilder bjuder jag på gamla Maya i långt hår. SOM jag saknat det:


Kommentarer
Postat av: Cecilia

SLUTA! Du som är så HIMLA fin i ditt korta hår Maya, det är verkligen så himla fint på dig! Du ser så vuxen ut och ditt ansikte formas så himla fint, älskar ditt korta hår. Puss!!!

2016-10-25 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0