ONSDAG 12/10

Godkväll!
Två dagar av i stort sett bara plugg har passerat och saker och ting börjar faktiskt falla lite på plats (även om alldeles för mycket tyvärr inte har gjort det). Idag har jag varvat plugg med tvätt, serier och mys med Pontus. Jag älskar ju att ha Pontus hemma när jag är det men samtidigt har jag väldigt svårt för att fokusera på plugget när han är hemma, då vill jag ju bara vara med honom istället. Men efter ändå ganska många timmar av plugg sammanlagt får jag ändå vara nöjd med dagen, trots alla myspauser. Ikväll har jag haft en så himla mysig och trevlig kväll tillsammans med mina fina vänner. Vi var bjudna hem till Fredrik som hade gjort fantastiskt goda hemmagjorda hamburgare till middag och en helt magisk chokladmousse till efterrätt. Efter flera timmar av prat och mys är jag nu påväg hem med en varm känsla i kroppen. Jag är så glad att jag har träffat dessa människor.
Nu längtar efter min säng så när jag kommer hem ska jag hoppa direkt ner i den. Imorgon väntar sista pluggdagen innan tentan så då gäller det att verkligen pressa in det sista. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0