ONSDAG 19/10

Hej!
Två fullspäckade dagar har passerat och snart börjar helgen närma sig. En helg jag längtat efter jättelänge eftersom vi äntligen ska träffa Pontus familj och dessutom åka till Skåne!

Igår gick jag i skolan hela dagen fram till klockan fyra och när jag hade slutat åkte jag direkt till jobbet där jag spenderade kvällen.

Idag har jag haft min allra första fältstudiedag och fått se hur det kan vara att jobba som fysioterapeut. Det har varit en superbra dag men samtidigt ganska tung med tanke på alla intryck man tagit in. När jag kom hem pluggade jag en kort stund innan jag åkte in till gymmet för ett svettigt och riktigt bra Body Combat-pass tillsammans med Cissi. Efter dusch och kvällsmat kom Oliver och Julia hem till oss och nu ligger vi och tittar på fotboll. Som vanligt är jag och Julia inte så överdrivet intresserade men vi har det så mysigt så ändå!

Imorgon väntar ytterligare en dag av fältstudier på Sahlgrenska sjukhuset innan jag går på helg! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0