ONSDAG 5/10

Hejsan!
Idag har jag haft en bra dag och det är med en ganska så härlig känsla i kroppen jag kryper ner i sängen. Den där känslan hade ju varit helt komplett om jag inte kände mig lite stressad och osugen på att gå upp och plugga hela dagen imorgon.
Idag hade jag en kort dag i skolan med föreläsning 9-11. Därefter åkte jag hem för lunch och några timmar plugg innan jag träffade Cissi för lite ta-igen-prat innan hon, jag och Klara gick på ett body combat-pass. Jag har ju inte tränat på evigheter så det var nästan lite nervöst inför dagens pass. Men det var SÅ UNDERBART. Helt extremt svettigt och jobbigt men ändå sådär härligt så endorfinerna bara sprutade. Tyvärr har träningen kommit åt sidan väldigt mycket under alldeles för lång tid vilket inte alls är likt mig egentligen. Men på grund av mycket stress och extremt mycket plugg har jag prioriterat bort det och då är det så lätt att komma in i en ond spiral. När man egentligen behöver träningen som mest väljer man bort den helt. Men efter dagens pass kände jag mig verkligen lycklig i kroppen och nu hoppas jag att jag ska börja ta mig tid till detta mer i framtiden hur stressigt livet än är.
Efter kvällsmys tillsammans med min fina kille känns det himla skönt att få krypa ner under mitt tjocka duntäcke. Imorgon börjar jag inte förens 14.00 men jag ska ändå gå upp relativt tidigt för att hinna plugga innan. Godnatt!❤️

Bjuder på en svettig och extremt suddig bild från efter passet. Min hand var så darrig så att ta en bild var nästan omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0