SÖNDAG 16/10

Hej!
Idag har jag haft en helt perfekt söndag och avslutning på helgen. Trots att jag hann sova flera timmar innan Pontus kom hem inatt så vaknade vi vid samma tid imorses. Jag förstår knappt hur det är möjligt att sova så mycket som jag kan göra. Men efter många härliga timmar sömn och en lång sovmorgon började jag och Pontus dagen med en liten morgonpromenad i regnet. Efter en varm dusch gjorde vi oss iordning för att gå och äta brunch på Radisson Blu som ligger här på Lindholmen. Och vilken fantastisk brunch det var! Vi åt så mycket gott att vi knappt trodde vi skulle komma där ifrån så mätta som vi var.

Efter den härliga brunchen åkte vi in till stan för lite shopping. När vi kom hem gjorde vi faktiskt lite nytta som att rensa i våra skåp och gå ner med alla våra sommarkläder i förrådet. Efter det blev det äntligen mys i soffan framför söndagsprogram. Snart ska jag göra mig iordning för natten så jag är pigg och redo för morgondagen då en ny skoldag och dessutom ny kurs väntar. Puss!❤️

Ett gäng bilder från dagens brunch:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0