SÖNDAG 30/10

Hej!
Äntligen är det söndagkväll och jobbhelgen har lidit mot sitt slut. Jag jobbar dock imorgon också men det hör liksom inte till jobbhelgen för mig. Men jag har haft superbra dagar på jobbet med mina goa lillkille.

Igår efter jobbet skulle jag äntligen få träffa mina saknade tjejer för att fira Evelina som fyllde år, men jag hade sprängande huvudvärk hela dagen och kände mig inte alls kry, så jag fick åka hem direkt efter jobbet istället och somna tidigt.

Efter hela 11 timmars sömn vaknade jag upp pigg och mycket bättre! Efter en lång dag på jobbet som bland annat bestod av ett Lisebergs-besök och massor mys så ligger jag nu nerbäddad i soffan heeelt slut. Det känns faktiskt i kroppen att vi har ställt om till vintertid. Så nu ska jag hoppa i säng så jag är redo för skola och jobb imorgon! Godnatt❤️

Har inte en enda ny bild på lager så bjuder på en gammal på mig och min älskling:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0