TISDAG 25/10

Godkväll!
Idag har jag haft en så himla bra dag. Tisdagar brukar ju vanligtvis vara supertråkiga och sega men idag har dagen förgyllts på flera sätt.

Jag började dagen med en efterlängtad sovmorgon eftersom jag inte började skolan förens 10.30 idag. Efter en skoldag fram till 15.00 åkte jag till Droppen för att lämna blod. Jag blir på något sätt alltid så himla lycklig efter att jag har gjort det, jag får liksom en kick. Det är en så härlig känsla att ha gjort en god gärning som kanske räddar ett liv i framtiden.

Ikväll har jag varit på bio tillsammans med Pontus, Oliver och Julia. Vi såg "Deepwater horizon" och den var verkligen superbra och spännande!
Efter den härliga dagen och mysiga kvällen har jag nu krupit ner i sängen för att snart sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0