TISDAG 4/10

Godkväll!
Idag är det en av årets bättre dagar, nämligen kanelbullens dag. Så efter en skoldag 9-12 åkte jag raka vägen hem och påbörjade ett bullbak. Det blev vaniljbullar för min del eftersom jag tycker det är hundra gånger godare än kanelbullar, och de blev faktiskt MAGISKT goda om jag får säga det själv. Sådär perfekt saftiga med extra mycket fyllning (jag gör faktiskt alltid mer fyllning än vad som står i receptet, det är ju fyllningen som är godast!).
Efter bullbak och fika med Pontus slog jag upp skolböckerna och pluggade ett par timmar. När Pontus kom hem från sin fotbollsträning åt vi kvällsmat och tittade på serier. Nu har vi hoppat i säng och jag måste skynda mig att sova innan mina åtta timmars sömn går förlorade. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0