TORSDAG 13/10

Hej!
Efter flera dagar av väldigt mycket plugg känns det så skönt att det är torsdagkväll och bara några (11 timmar) kvar till tentan. Det ska bli så skönt att få den avklarad. Idag har jag självklart pluggat men ändå haft väldigt svårt för att hålla koncentrationen uppe hela dagen. Redan efter lunch kom jag till det där stadiet att "jag har gjort mitt bästa, det får gå som det går". Så dagen har bestått av flertalet lite för långa pauser, bland annat en lunchpaus då jag gjorde en riktigt husmanskost-lunch bestående av potatisbullar, knaperstekt bacon och lingonsylt. En långpromenad har jag varit ute på, myst med Pontus har jag självklart inte kunnat hålla mig ifrån och några serieavsnitt har jag också fördrivit tiden med när jag egentligen kanske borde ha pluggat in i det sista. Ikväll kom min syster hit för att mysa och stanna över natten.
Om en stund ska jag hoppa i säng trots att klockan inte är så mycket för imorgon står klockan på 06.00 och jag ska vara redo för tenta. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0